variat

Standard

am un stil
variat cand iubesc,
sunt off-line
dimineata dupa cafea
si on-line
atunci cand
in ochii tai ma oglindesc.
si de-ai stii
ca sarutul te vrea
te-ai lasa
si nu ai mai cerceta
variat ma imbrac,
ti-am mai spus?
iau o vesta
lalea-iubire-neagra
in serile-n care
gura mea ti-e draga
si un mac-dantela
rosu-aprins….
vreau sa stii,
dorul mereu mi-e aprins
te iubesc….variat
pe-nserat sau in zori
ma imbraci in ale iubirii
culori….variat
eu te am si in vise
de tine cu mine
descrise
….eu ne vreau…variat
chiar credeai c-am uitat?

Lasă un răspuns

