nedesfranare

Standard


imi place sa te intalnesc nevirtual
si-ador mirosul pielii tale,
imi place sa te simt complet,total
si-ti simt si gustul buzelor pe inserat.

imi place cand imi atingi parul
si-mi tii si mana strans peste mijloc
imi place ca ma vrei,ca-mi scrii,ca-mi canti
si tot ce-mi place nu e desfranare

imi place ca genetic nu ne-am deformat
spunand cuvinte-goale, doar ca sa fim la moda,
imi place ca iti place sa fii tu
si de-asta tot ce facem nu e desfranare

imi place ca imi ravasesti fiinta
si multi fiori ma pregatesc
imi place c-am curaj sa iti spun ca „te iubesc!”
cu tine e nedesfranare tot ce traiesc

4 gânduri despre &8222;nedesfranare&8221;

Lasă un răspuns

