iubirea, scrisa-n direct zi de zi,
in intimitate ti-o arat cel mai mult

ca-i seara, rasarit ori apus
in intimitate las totul si-s langa tine, sunt sus

cand mana-mi se-atinge de-a ta
de intimitate-am nevoie, de ea!

cand, tainic, ma striga in noapte
intimitatea cheama buzele si-a-lor soapte

sarut frematand asteptand
in intimitate se lasa purtat ca de vant

cand gatul ti-l musca razand
de intimitate sarutu-i dorit, fiori de iubire-aducand

7 gânduri despre “intimitate

    1. Dianette,viata are drumuri si uși…le deschide si te pune sa traiesti ….mergând pe undeva…Voi scrie ,însă,mereu.Prin scris,prin exprimarea trăirilor mele si a iubirii-izvor, mă vindec in viata de orice.Dovada,îmi sunt cei aproximativ cinci ani fără medicamente.Doar iubire!!!!
      multumesc si trăiește iubind!!! 😏

      Apreciază

      1. prin iubire te inalti,simturi multe se dezvolta.Intelegi si ce n-ai fi crezut vreodat’…Eu,sunt ce mi-am dorit candva,cand lumea ,parca,nu parea sa fie ce nici ea nu prea stie….

        Apreciază

Lasă un răspuns

