apropie-te!

Standard

ocolind lacrimi siroindande in lift,
intalneste-ma surprins,neocolit
pe trotuarul aglomerat de doruri
apropie-te de-mi saruta ochii,neobosit!

inainteaza,mangaindu-ma dragastos
prin pijamaua de mastase purpurie
atinge-mi parul cum mi-ai promis,
apropie-te ca sa-mi fii doar mie!

sa-ti fie foame de saruturi,o mie
alunga prudenta si teama departe
asculta suieratul de vant,priveste-ma cum imi sta in rochia iasomie
apropie-te ,simte cum ma dezvaluie luna pe inserat ,la fereastra-ti aducandu-m-aproape
apropie-te….!

2 gânduri despre &8222;apropie-te!&8221;

Lasă un răspuns

