risc sa iubesc

Standard

eu te iubesc si-ti spun
si risc
sa par sentimentala…
eu te ador si-ti spun
chiar daca risc
sa par si visatoare
eu plang de dor
si ce? e risc?
eu ma arat pe mine

si chiar de-ar fi greseala
sau cum or zice altii,
lumina-n intuneric te-ai aratat venind
si risc si vreau sa te iubesc.

Traiesc iubind inca o zi
Zambesc iubind inca o clipa
Invat iubind inca o data
Iubesc gandind”e-ntaia data!”

iubind, traiesc iubirea cea demult visata
si risc…

2 gânduri despre &8222;risc sa iubesc&8221;

  1. Nu riști nimic! În viață,
    Curajul de-a fi TU
    Te-ndreaptă către slavă,
    Te-nvață-a spune NU,
    Îți dăruie puterea
    Să treci peste necazuri,
    Și drept sa-ți fie drumul,
    Și lin parcursul lui!

    Apreciază

    • multumesc,Mugur!

      daca spun ca simt si inteleg dincolo de „necaz”…beneficiul oricarei clipe traite?si,multumesc trairii si fiintei mele pentru ce am ajuns sa simt,inteleg….

      Apreciază

Lasă un răspuns

