boboci de flori timide,
ma striga sa-i ating
si parul meu ajunge-ades
sa fie mangaiat de blandul vant

in glasul meu se simte iar,
dorinta diminetilor vrajite
de cantul pasarii ce-n geam,
imi canta triluri primenite

puterea zorilor si azi,
mi-arata-n roua de pe frunze
magia viselor ce-mi stau,
pe strada-gand sa-mi fie implinite

privesc spre noi,iubitul meu
spre clipele-seminte germinande
cum in rasaduri dese, leganate
veni-vor dorurile adunate

vino spre mine si ma priveste!
arunca-mi o ocheada strengareste!
lumina serii, cand se aseaza,
ramai si somnul mi-l vegheaza

tu, lasa-i gurii,
cand raza lunii
despica noaptea
sarutu-n taina, ce ma dorea

cand ziua-i lunga
si doru-o divulga,
soaptele-mi calde
dormi-ti-or in palme

si toate te striga iar, la inceput de vara,
cand ceasu’ ti-arata ca-i cald afara
te striga toate
si tu,simti-vei dorurile adunate!

Lasă un răspuns

