stai!

Standard

așeaza-te și vino de-mi vorbește
acum, când încă-i soare cald de vară

bine nu-mi amintesc, dar într-o vreme,
iubirea n-avea timp
să-mi șteargă lacrima ce îmi curgea
ș-apoi, să șeadă nici ei nu-i mai convenea

credeam că știu și eu câte ceva
dar despre ea, mă-nvață zilnic numai ea
furtuni, tornade, ploi, un nor sau soare
să-i strig și-acum îmi vine, de ce mă amăgea?

zile sfioase se-arată-n zori
apar și fluturi, flori în culori
pe cer un curcubeu cam mândru
și-un vânt pe seară, miros de codru

stau lâng-un tei, aici, într-o mică grădină
și, știi? mă văd la fel cum tu mă vezi
atinge-mă! fii lângă mine…vezi?
când sunt cu tine,
când ești cu mine,
știu toate….iubirea noastră-i vis dorit
atrage lumi, povești-mirese
înfruntă gânduri,
știe-adevăruri
eu, recunosc!
mi-e dor, știi bine
hai, vino! mai stai și azi, fii lângă mine!

Lasă un răspuns

