aveam….
o singură dorință:

să simți cum inima-mi te strigă
aveam credință!

aveam…..
pe lângă dorul ce-l știam
o cheie-drum ce se voia corespondență

acum….
revărs spre ochii tăi
o mângâiere-n seară

acum….
tu vezi cum iar trăiesc,
am strălucirea rară

rumoarea ce-o-auzeai
la deasa frământare

răspuns formal era,
la greaua incercare

amorul pătimaș
și sărutarea noastră

ne-a încercat ades,
ghid ne era Iubirii, era semnalizare

tu mă voiai, mai știi?
eu te chemam timidă

acum, noi ne avem
miracolul există!

și când ești lângă mine,
când visul e real

o spunem pentru toate
cât’ pe pământ există

că ce vom cere-n gând
cu maximă credință

se va-mplini mărind
iubirea ca ființă

eu te iubesc, o spun
făr’ să aștept răspunsuri

de dincolo de veacuri
milenii ce se știu

ceasornicarul timp
scria neincetat
noi, ne voiam a fi!
și înc-avem credință!

Lasă un răspuns

