zboară gând!

Standard

zboară gând,
du-te la el!
mângaie-l
în timp ce doarme,
șoaptele
să-i fie vise,
blând s-atingi
a’ sale pleoape
semne lasă-i
lângă pernă
sentimentele-mi
tânjesc….
el mă simte
și mă cheamă
chiar și buzele
mă vor
și orchestra de săruturi
îl fac să tresar-ușor
pe tărâmuri
mai înalte
amândoi
ne-om întâlni
stelele, trăsuri-de-aur
ne coboară pe pământ
ne invită-n ceasul serii,
la iubire. Eu îi cânt!
suflete sortite suntem,
zboară gând!
dor îmi e
de-a-sale mâini
când se plimbă
la-sfințit
peste sânul meu cel rece,
adormit.
zboară gând!
adu-l iar la mine-n taină,
regăsirea mea cu el,
tremur îmi aduce-n noapte
contopește-mă din nou…
zboară gând!

Lasă un răspuns

