acoperă-mă iar!

Standard

acum, să dansez iar cu iubirea aș vrea,
tu să-mi ții strâns obrajii  în palma ta…
și cuibărită să m-așez
la brațul stâng al tău, să evadez

acum, adună norii de pe cer
și-n jurul soarelui îi du
și el fărâme mici să-i faca
în ploaie deasă să-i prefacă

acum, tu să-mi trimiți o mângâiere
si Carul Mare s-o aducă printre stele
și gândurile-dor s-or preschimba
când ea mă strigă și vrea s-ajung la ea

acoperă-mă iar cu bogăția toamnei
ce cu iubire ni se-arată
și lasă-te acoperit și tu
și ochii iar să-mi lase ușa descuiată

Lasă un răspuns

