lași dorul
să curgă,
șiruri multe
îmi sunt…
privește-mă!
îmi ești vie culoare
în clipele
nescrise încă
de frunzele
ce stau să cadă…
lași mâna
s-atingă,
emoții să-mi dea
lași gura,
să-ți șadă
atât de aproape,
de-a mea….
lași brațul
să-ți simt
și pași-ți
s-aud
și Lunii, ce-i martor,
i-arăți, ohh
cât și-ar dori
iubită să fie
așa cum
povești din vechime
i-au tot arătat.
să ne fie-aproape
vântul rupe lanțuri,
iar marea se-nalță
ploaia-și încălzește
picurii ce-i deși
stelele-și dau brânci
care să ne ducă
spre cărări înalte
iubirii să-i fie
drumul luminat…
tu, iubitul meu,
vino!
mă privește
și-mi fii,
dorit-a mea,
culoare

Lasă un răspuns

