M-am invatat sa vreau….

Standard

Sa stiu ca esti cu mine.

Ca nu mi-e patul gol.

Ca mana  ti-este calda si-i langa parul meu

M-am invatat sa stiu ca dormi in patul meu

Si ca-mi atingi genunchii,

ca stiu cand te intorci

si visele de vor sa fuga inspre stele

le-ntrebi intai de stiu calea-napoi, ca ele…

vorbesc cu ursitorii in cate zile pot

sa ne-mplineasca vrerea

a ta si-a mea,

pe amandoua la un loc

M-am invatat sa iau,

cand vreau ceva al meu,

M-am invatat sa rad, sa plang

si-apoi m-am invatat

ce dau, ce stiu

oriunde, undeva

tot sau doar catva

din toate-am invatat, si de-asta eu….. tot vreau

Un gând despre &8222;M-am invatat sa vreau….&8221;

Lasă un răspuns

