Si cat…..

Standard

 

Si cat…..te-am cautat,

ramai, doar Luna stie ca te-am asteptat

Si cat….. te doream mangaiere

gandurile imi furau visele, le duceau catre stele

Si cat…ma vedeam alergand langa tine

ploaia ce cadea se bucura, simtea cum fericirea ne vine

Si cat…..dorul din mine te vrea

pasiunea e vie, ma duce ades doar unde stie ea

Si cat …..credintele-mi cresc

reusesc sa ajung la femeia din mine, si stii, imi doresc

Da, mai vreau doruri sa-mi fie

sa le port si s-alerge pe mari, pe oceane, in paduri,

sus in munti, pe inguste poteci

Si apoi, doar pe noi sa ne stie-a gasi

imbratisati…..si cat….

 

Lasă un răspuns

