sa daruiesti cuiva …..

Standard

 

In anii mei traiti,am invatat sa vad

De ce pot crede unii ca lor li se cuvine

Sa dai din timpul tau, iubirea, mangaierea

Fara sa simti si tu asisderea cu ei

 

Am daruit far’ sa primesc

Am cerut far’ sa primesc

Am strigat far’ sa m-auda

Am cedat…..cui nu-ntelege

Am lasat sa curga zile

La ce bun cand stii ca vin….

seri sarace-n mangaieri,

s-apoi nopti fara sarut

iar de zile…..sa nu uit

cui ii vine zambetul pe buze?

M-am adunat si sunt iar eu…

razbatatoarea in iubire

cea care linistii in noapte

ii daruieste zeci de soapte…

cea care striga sa nu planga

cea care vrea sa ii ajunga….

Lasă un răspuns

