am revăzut clipe trăite,

în mici imagini trecătoare

am resimțit gustul dorinței

ce-n brațe de iubire se-așeza

am așteptat să-mi port iar pălăria

ce doar cu buze roșii se-asorta

și cu pantofii jad și rochia neagră

să îi arăt în seara asta Lunii că iar zâmbesc

doar 5 minute, atât m-ai așteptat

și-n fața ușii eu am apărut

cu ochii-ntrebători

și buzele sărutu-ți așteptând

vezi? doar 5 minute și nu e-o veșnicie

să crezi în fericirea ce brațele in fiecare zi le-a căutat

Lasă un răspuns

