atinge-ma !

Standard

Din
soaptele vantului de-aseara
cules-am adieri
Te simt,
chiar daca iarna e acum afara
Pe noi,
ne vreau cu taine si cu mangaieri
Aud
ades cum tu ma strigi
Si
umbrele de dor cum le alungi
Atunci…. revii,
Te am,
Ma ai,
Discret…..
Paru-i lasat pe umeri,
Bretelele subtiri
Si  buzele ne cheama
Ne-ndeamna sa traim acum
si nu din amintiri
mi-am dat cu rujul rosu,
si-am bluza diafana
la gat port pietrele de jad
pasesc vioaie, indraznet
atinge-ma si azi!
e-o slabiciune-a mea,
te vreau, tu-mi fii barbat!
 
Lasă un răspuns

