Nici nu mai stiu cum a fost…. Cand am inceput sa ma simt, sa imi simt dorintele neimplinite, sa imi doresc la maxim sa mi le implinesc….ohh, nici aleea pe care-au mers pasii mei hotarati (pe atunci) , n-o mai vad… Au trecut zile, sute…. si am dat kilometrajul de la zero . Adica mi-am implinit dorinte, mi-am urmat intuitia, mi-am intrebat inima, mi-am ascultat sufletul…. si acum o iau de la zero…Adica se nasc alte dorinte, alte carari vor atinge pasii mei…. Mi-am transformat „DA VREAU”-l in culori…cand rosu pasional, cand galben de soare, cand verde primavaratec, cand alb cuprins de fulgi de nea… si vreau si acum….insa este diferit, culorile traite se vor schimbate-acum, se vor deschise la culori intense, aprinse, curioase si negeloase… vor sa aiba chiar si-un parfum…..pe drumul lor…
Fii curajoasa-mi spun! Deschidede-te asa cum faci mereu….Traiesc bucuria ca ochii n-au obosit sa planga, insa acum plang si de bucurie, ca buzele se deschid sa rada, ochii stau luminosi, ca sprancele nu se incrunta….ca mainile sunt mai frumoase, parca, decat alta data….
Stiu ca timpul ….se schimba :), nu trece, ca vrea o zi noua, o noapte noua…. un zambet nou….n-am ce-i reprosa, asa sunt si eu…. ma bucur de-o zi noua, de-o noapte noua, de ne-fals, de copilul meu si de multe maruntisuri…

Si toate se intample pentru ca ….O pasăre se va aşeza în palma ta pentru că o hrăneşti, nu pentru că i-ai proptit piciorul sau aripa cu un lanţ de stâlpul de înaltă tensiune….ci ea, se simte libera, iubita, frumoasa… si doreste sa ramana…in palma ta, simtindu-te

e-o zi miraculoasa!….femeia din mine primeste toate miracolele ce-i sunt date….am inceput sa simt noi kilometri

Lasă un răspuns

