cuibarită adorm, și…..

Standard

am înlăturat iluziile și limitele minții
dorindu-mi atingeri pe coapse
mi-am schimbat percepții deșarte
și-am ajuns aproape, de-aici se văd munții
eram femeia stingheră, urmărită de-o umbră feroce
de o vreme încoace
simt cum pleacă, dispare, orice urmă atroce
mă înfurii și-mi trece
mă întreb și-mi zâmbesc
ce istorie-i viața?
pașii cui îi urmez?
câte-au fost ne-nțelese câte
lipsuri și-acum… multe în cuvinte
au rămas, când, supremul
mi-a adus spre a ști
nelimitatul, misterul….
îmi doresc și-apoi cer
exersez iar, cerând,
la ușa iubirii bat des
ce să fac?
atribut de femeie-am ales
iubirea îmi curge
și izvorul nu plânge
vreau interzisul lumesc
vreau mângâiere în taină
mă vreau din trofeu, o femeie
dorită, iubită
exprimarea tăcută
mă învață s-ajung
la necunoscuta din mine, femeia
ce nu-i doar o simplă ispită…
cuibărită adorm, lâng-un braț nestrăin
și…. mă las iar sedusă, sunt în unicul vis
ce fusese cândva…. interzis

2 gânduri despre &8222;cuibarită adorm, și…..&8221;

Lasă un răspuns

