scrie-mă….!

Standard

scrie-mă…
vers în inima ta,
rugăciune la început de zi,
cântă-mă ziua
când dorul mă vrea
și lasă-mi gura
sărut să te bea !
scrie-mă…
dimineața, amiază
și seara,
privire, ce dezmiardă-n amurg
cristaline lacrimi
ce de-atâta dor curg,
când versu-n secunde-i puțin
și nu îi ajung
tu scrie-mă….des
aducându-mi în trup
fiori
iar pe buze să se-așeze naive
boboci de dor cu strânsori
pe poteci ce doar inima vrea
senzuale mișcări să-mi insufle
scrie-mă gând
și cu vântul vorbind,
trimite-mă scris
curcubeului ploii
ce-atinge nordul și sudul
răsăritul, apusul
din adâncuri de ape
răsărind
s-ajung scris cu iubire iubind

Lasă un răspuns

