Cand o usa se inchide, o alta ma asteapta deschisa…..

Standard

Inainte de acum, am fost maritata. Barbatul cu ale sale temeri, le-a atras pe-ale mele, ne-am unit din temeri, nu din iubire. El, pentru ca iubise o femeie de o alta varsta, eu, dezamagita de neimpartasirea iubirii sau de nestiinta de a cunoaste obiectivele celuilalt…..aveam dorinte de iubire, de impliniri materiale, imi voiam o viata mai usoara decat a mamei, mama=femeie. N-a fost asa….voiam bucurie, intelegere, daruire…voiam o casa cu apa si WC in casa,ohh, cata copilarie….Am muncit pentru toate dorite….pana cand am inteles ce cautam, ce doream, ce ma implinea….. si nu le simteam. Am inceput sa asez cuvinte ba in versuri, ba in fraze….nu se-nteleg toate, nu mi le inteleg toti….Eu imi raman fidela. Eu ma cunosc din ce in ce mai bine, imi sunt fidela, am rabdare….
Acum, trimit in universul maret, trairea ce o vreau….Am retrait momente nevindecate, mi-am cunoscut dorinte neimplinit-dorite….am plans si ras, de bucurie sau dezamagire, am cerut, am ascuns dorinte, m-am criticat, m-am certat, am recunoscut sau negat, m-am uitat in oglinda sau doar in geamul de la usa, mi-am rujat buzele sau le-am neglijat, mi-am cumparat parfumuri scumpe si nu le-am folosit……

Universule…..iti cer implinire de drept Divin, prin suflet pereche de drept Divin, fericire de drept Divin, succes de Drept Divin, prosperitate de Drept Divin….si toate sub gratie divina.
Sunt o idee perfecta in Minte Divina si intotdeauna la locul potrivit. Toti cei de mine iubiti se afla sub protectie divina.
Salut Divinul din cei pe care am fost candva suparata, urmez calea Iubirii.

pentru mine, dragostea, iubirea sunt implinirea Legii.
Ordinea Divina s-a stabilit in corpul, mintea si afacerea mea.
Neg orice pierdere, primesc tot ce imi apartine de drept divin.
Universule…..vreau VIATA DIVINA! eu cred in ea….in bucuria vietii, in schimbarea gandurilor, in inlocuirea cuvintelor sarace, tematoare, neiubitoare….

Universule…. Sunt Iubire Pura!

Am crezut mereu….cand o usa se inchide, o alta ma asteapta deschisa…..

Un gând despre &8222;Cand o usa se inchide, o alta ma asteapta deschisa…..&8221;

Lasă un răspuns

