Dragul meu,

Au fost momente-n viata cand incercau destui sa imi arate ca eu n-as sti sa cresc copii. Eram tanara, aveam 22 de ani si cateva luni….eram o femeie tanara!! In simplitatea cunoasterii mele de atunci, ma ghidam dupa simturile ce se dezvoltau, dupa inima ce iubire imi daruia. Imi spuneam ca fiecare mama simte, asa cum fiecare femeie simte iubirea unui barbat. Si, continuam sa cred ca n-am cum sa nu stiu, pentru ca, ce nu cunosc, pot invata, ceea ce inseamna ca am putut ajunge sa stiu. Eu am crezut in mine si simteam ca pot fi inteleasa de tine, cel caruia ii transmiteam din cunoasterea mea, ii aratam zambetul meu. Si tu, reuseai sa ma intelegi.Tu nu mai fusesei copilul meu in nici o viata, iar eu n-am mai fost mama in viata asta….. De ce iti scriu…. fara sa stii ?! Fiindca azi sunt din nou bucuroasa, asa cum am fost atunci cand nu stiam daca te tin bine in brate, daca iti place mancarea ce ti-o pregatesc….

Fii fericit, dragul meu!
Te iubesc!!
Sunt in inima ta, fie ca stii, fie ca nu…..asa cum tu erai si esti in inima mea, fie ca eram/sunt constienta, fie ca nu….

Lasă un răspuns

