fragment din noi….

Standard

intr-o zi de ai sa mai poti crede,
ca sunt om bun
si poti trai, ajungi acolo, unde
alaturi mie ….. vei socoti ca e iubire, priveste…. cate iti spun

pana atunci, eu n-am sa plang si n-am sa mai cersesc
iubirea ce in noapte, dor sa imi fie, vreau
si nici sa te intreb de ce cei ce iubesc
nu stiu sa simt-acel fior al clipelor ce ii chemau

dac-ai sa pleci, te du’
eu te iubesc si bine vreau sa-ti fie
din fericirea mea iti scriu si tie-n zori
cuvintele nu vor sa le acuzi din nou

Lasă un răspuns

