am inceput cu o picatura de dor.
atat mai ramasese din mine!
am continuat sa cred in oceanul de-amor,
te-am cautat si-atunci m-ai gasit, stau aproape de tine

am continuat sa alerg si sa zbor
m-ai vazut si-ai alinat zborul cu sarutari
am continuat sa doresc si sa cer
si atunci doua picaturi s-au unit intr-o …picatura de iubire si dor

am pierdut aripile-n ganduri obosite chemand ajutor
am primit cheia ce descuie spatiul si timpul ca sa nu mor
am pierdut toate si totul, si-atunci
ai ajuns picatura-miracol al semintei credinta ce-a-mplinit trei porunci:

golul iubirii,
dorul fericirii,
culorile curcubeului cand cu tine incep zorii!

Lasă un răspuns

