am avut. …

Standard

Iubire… de dăruit am avut,
cu ea, ți-ai vindecat rănile din trecut
Îmbrățișare… de dăruit am avut,
Te-mbrăcai cu ea în fiecare noapte în care în NOI ai crezut
Sărut… de dăruit am avut,
Te aștepta în zorii unei seri-început
Mângâiere de dăruit am avut,
Șoaptele te chemau, ele-au stiut
Credință-n schimbare-am avut
Deschise-s gândurile, m-au susținut
Flămânde buze-am avut
Ți-au primit atingerile, ca un terapeut
Cuvinte chemânde-am avut
Și-au strigat până și cerul a renăscut
Dorințe-putere-am avut
Le cresc și-acum să răsara….semințele care te-au vrut
Eu am și acum și ….am avut

Lasă un răspuns

