de ieri spre azi,

Standard

Continuare…….. din viata mea

Zile noi vin spre trăire. Oameni îmi apar în cale.
Spun și spuneam, ca înțeleg mesajele aduse de viață…..și, ce nu reușesc să deslușesc pe moment mi se destăinuie în timp.
Am participat la mai multe seminarii și la unul dintre ele îmi amintesc ca am auzit că, dacă e ceva ce nu îți place la altcineva, acel ceva se află în tine sub o alta forma dacă nu identic. Atunci mă întrebam ce anume fac în viață de am atras clipe pline de sentimente de tristete.

Te iubesc! cuvinte ce pentru mine semnifica totala daruire… doar asa le pot spune….
m-am ranit, am fost ranita, am acuzat, m-am acuzat.

Dorintele se vor implinite! Vreau sa traiesc in deplina fericire! Vreau sa evoluez spre cunoasterea divina.
Daca destainuirea iubirii inseamna pentru unii ca e posesie… atunci ok, accept gradul meu de posesivitate, accept puterea fiintei mele de a marturisi ce simte, ce o doare, ce o implineste, ce o face sa zboare. Accept gradul meu de uniune totala….

Ma intorc la sinele meu intrebandu-l de nemultumirile lui…. sa-mi arate locurile pe unde gandul ar face bine sa se schimbe.

Ma indrept catre mine nevisand, ci asumandu-mi total increderea in simtire.
In fiecare inceput ma vreau noua, cu deschidere, cu acceptare.

As vorbi de multe de ale lumii….. am prea putin timp insa… vreau sa ma stiu, simt, iubesc, cunosc pe mine…. Vad in jur…vad in mine, aud in jur(:) ), aud in mine….. creez infrumusetandu-mi interiorul, eliberandu-ma de tot ce e nebenefic….

Si… ma iubesc! pentru asta, asa Te pot iubi!!

Lasă un răspuns

