am participat impreuna cu alte persoane la un seminar si… „intamplator” sau nu, acolo a ajuns un tanar despre care o participanta spunea ca i-a fost iubit o perioada in urma si ca nu intelege cum de a ajuns el acolo… El, venise insotind o doamna… Curios, a spus ca sta pentru scurta vreme. A trecut timpul, seminarul s-a apropiat de final si discutia despre el a revenit… tanara participanta spunand cat de greu i-a fost alaturi de el… ca nu intelegea cum de se simtea rau doar stand in preajma lui…. Atunci, s-a declansat ceva in mine… Eu fiind cu iubitul meu, am inceput sa vorbesc. Si am spus ca ii cunosc starea, ca eu insami ma simteam asa in perioada noastra de inceput cand el( iubitul meu) avea ceva in inetriorul lui care tragea energia din mine fara explicatie… Starea lui depresiva ma patrundea dincolo de intelegere, de ratiune… acuzele ca nu petrecem destul timp ma trimiteau pe mine sa ma gandesc la poeziile si la dorul manifestat prin toate cuvintele…. De explicat??!….. Mai greu in cuvinte..starea este dincolo de asteptarea cuiva… te prinde ca o caracatita cu tentaculele ei si daca nu esti rezistent, sfarsesti mai rau decat cel aflat in depresie…Cata incercare! ma auzeam gandind….cata iubire adunata in mine si uite unde avea nevoie sa fie daruita… Crezi ca stii dinainte ce vine? Nicicum… iubirea nu mai stia calea… rostul… se freca la ochi sa nu lase lacrimi in urma… si, cu toate astea a rezistat….
Sa imi explic mie?? de unde exprimarea exacta a starii?….altora, cu tat mai putin… numai cand se descriu stari asemanatoare simti ca ar putea intelege cineva…

Cineva(acel EL de care eu aveam nevoie) venise sa ia iubirea pe care o aveam de oferit… lectia a fost mare… ce credeam? ca apare cineva si zice: aa, ai iubire , hai sa o cantarim si vezi ce rasplata primesti…
Cuvintele, uneori, sunt insuficiente….
Da, m-am nascut sa fiu fericita! Sa inteleg mai mult…

Si, asta vine catre mine… bogatia iubirii ce transforma si vrea iubire sincera, pura….
Da, ea face minuni!

Programe venite din urma? destule. Obisnuinte, credinte…. de toate ma eliberez si ma las in bratele iubirii si a fiintei ce stie intotdeauna catre ce ma duce…
Eu sunt aici sa ma bucur, sa traiesc, sa inteleg si sa iubesc mult!

Lasă un răspuns

