dupa ce zile si zile-am strigat,
dupa ce ani si ani am lacrimat,
dupa ce nopti la rand dorul nebun l-am cautat,
acum, eu te iubesc….si daca tac!

dupa orele lungi tematoare,
ca iubirea-ar fi departe,se teseau intrebari
cine si unde si cand, ea apare?
am ajuns langa roua de azi cand, te iubesc si in noapte eu tac….

sfioasa si blanda, deschisa
ti-am vazut privirea cea trista
si-am ramas sa traiesc o poveste
langa inima ce vise imi tese

in copacii gradinii din dreapta
se-asezau sa ne fie vii martori
doua mierle cu pene zburlite
ascultand cum te-ascult si….. cum tac

Publicat în Eu

Lasă un răspuns

