viata mi-a adus transformari….sensuri ale trairii…dorinte altfel….sa cred?… sa astept sa inteleg?….
a venit intelegerea, a venit credinta…m-a asaltat sensul… si-atunci am inteles…

Publicat în Eu

4 gânduri despre “cand am inteles cum e cu supararea….

  1. Interesantă ideea filmului, deși parcă ar cam intra în contradicție cu ideea de liberă opțiune, parcă prea aduce a plecarea capului, a predestinare până la ultima secundă a vieții.
    Recunosc valoarea gândirii pozitive, chiar o încerc în practica mea zilnică. Trebuia să fac această precizare, ca să nu fiu înțeles greșit.

    Apreciază

      1. Avem nevoie de „supranatural” doar pentru a ne explica… inexplicabilul. Dar, pe măsură ce avansează cunoașterea, se reduc elementele de inexplicabil, deci și nevoia de supranatural.
        Dar nu voi putea renunța la ideea unei energii supreme, chiar dacă aceasta este alcătuită din suma energiilor noastre. Această energie supremă nu atât controlează, cât menține un echilibru al energiilor aflate pe nivelurile inferioare ei. Este părerea mea.

        Apreciază

Lasă un răspuns

