timpul creează-nceputuri….

Standard

ți-am scris rânduri de gânduri cândva,
când încă nu știam cum e
să stau atât de aproape de inima ta…

îți furam priviri îndrăznețe odată,
te voiam pentru mine, să-mi fi „Unicul”
bărbatul iubirii mele, pentru întâia dată!

ți-atingeam nostalgică, buzele-n noapte
văzându-mă curtată,
mă simțeam adorată și buzele-mi acoperite de șoapte

destinul mă aștepta lâng-o gară
și mi-a trimis muza
printr-un cânt de chitara

văzusem povești create în filme,
se strecurau și in mine
credințe, ce doar de tine puteau fi ținute în palme.

acum, iubite, privește spre mine!
o clipă de mână mă ține
și-mi spune:tu vezi cum timpul creează-nceputuri cu noi?

Lasă un răspuns

