cand tu te simteai singur,

Standard

eu ma lasam imbratisata de aer
si voiam dialog….
fragmentele de vant ce mi-atingeau chipul,
imi spuneau
ca orele pan-am sa-ti simt sarutu-s putine..
cand dorul si mirosul tau ma strigau,
ma duceam spre fereastra dorintei
si-ti trimiteam adiere de mosc..
imi asum serile toate cu tine,
si-mi imbogatesc visurile
cu sclipirile ochilor tai verzi…
ratacirile anilor ce-au trecut
m-au adus aici…
si tainele lumii se-aseaza in mine,
dincolo de bariere nerostite
si daca,
stralucirea stelelor se-ascunde-n gradina cu nori
atinge-ma si hai…. vino sa stralucim noi, in gradina noastra cu tei si cu flori!

Lasă un răspuns

