amintește-mi!

Standard

când buzele ni se-ating,
mai întreabă-mă dacă mi-e dor
când ochii se odihnesc
in privirea ta,
întreabă-i
de când îți așteaptă mângâierea
și dacă ar fi să te întreb chiar eu ceva,
m-aș așeza pe genunchiul tău,
te-aș mângâia
și ti-aș arăta locul
cel mai depărtat pe care îl vede inima mea,
te-aș întreba
până unde crezi tu că ajunge lumina de la o stea
și aș mai vrea ceva,
să-mi amintești de munții de iubire,
de dorințele mari, de gândul liniștit
de câmpiile de bucurie,
de copacii ce ne cântă cântece de dragoste,
de pașii spre noi
plini de sentimente colorate,
de toate …amintește-mi!

Lasă un răspuns

