dor în gând,
mi-ai rămas
dor de ziua ce vine cu tine
și buzele ce vor să te-atingă
cu blândețe de seară,
mi-ai rămas!
cel ce vine și-mi spune
că norii-s pe ceruri nu-n lume,
mi-ai rămas
și oricâte rânduri în gând
or trece să se-adape în mine,
rămâi dorul ce știe să zboare
mi-ai stat în umbră
și-ai rămas,
lumin-ai căutat să-mi fii,
îmbrățișarea ce-mi acordează la apus
bătăile inimii.
și-n seară, și-n zii
mi-ai rămas
dincolo de cuvinte nespuse,
ce sete și foame de noi
ne aduce,
mi-ai rămas marea
ce din adâncuri ridică ,
giuvaeruri de crescânde-dorințe
și vise!

Publicat în Eu

Lasă un răspuns

