iubirea…
mă învăluie cu misterul ei,
mă prinde în brațe, mă înalță…
îmi cuprinde mâinile, trupul
privirea ta mă atrage în oceanul
pe care stropii de ploaie îl mângâie
cerului îi ascult șoaptele
când stelele mă alintă
ce-ar fi dacă eu și cu tine
am simții ce suntem?
două semințe de iubire,
izvorâte din doi stropi de ploaie
aduși de univers să cunoască miracolul…..iubirea?
pe câmpul înverzit alergăm
galbenul de păpădii ne zâmbește
o gărgăriță zburdând ne strigă
să ne arate calea spre care dorul, pasiunea ne cheamă
două picături de apă….
iubire,
din picuri de ploaie

Publicat în noi

Lasă un răspuns

