atinge-mă când dorm!

Standard

c-un miros de amestecate miresme,
fiindcă mi-e dor și îți spun,
atinge-mă!
cu-n buchet de petale-iubire
atingi aerul și, evantai
îți dorești să îmi fie
până ce soarele învață să-și trimită
razele, ca în rai
pasiunea-mi dornică să o simți
te cheamă!
gândul ce te aduce spre mine,
când departe îmi ești,
ți se dăruie!
cămașa de mătase-ți cunoaște
atingerea pe înserat,
și chiar dacă pleoapele se închid,
înainte să îți simtă privirea….
tu, atinge-mă și când dorm!

Lasă un răspuns

