și dacă zilele de ieri
știam a le-nțelege,
și dacă nopților cu dor
le-am dat imbrățișări
Acum, luăm din fiecare clipă
tot ce-n istoria creantă-n lume,
n-a existat!
Și dac-am naufragiat ades
cu barca gândului rănit
și dac-am fost prizonieră-ntr-un trecut
acum zdrobit,
mă simt reinventată, înflorită
și am puterea să-mi doresc…. iubindu-te
când te visam, eu te cream
când te doream, te atingeam
vezi tu,
mi-am lărgit orizonturi, am zburat până sus,
ți-am promis, mi-am promis
te-am purtat în privire
mi-a fost teamă de mâine
și-am ajuns să ating timpul nostru
ce-mi trimite minuni.

am starea de dragoste-n mine,
mă posedă parfumul iubirii
în templul renașterii noastre
eu te chem să-ți dorești….
hai, dorește-ți cu mine!

Publicat în Eu

2 gânduri despre “hai, dorește-ți cu mine!

  1. ♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

