Totul din toate venite,

Standard

Mi-am tinut ascunse-n taina,
Toate gândurile rare
Cand ceream Carului Mare
Sa ma duca langa poarta
Dorului …. ascuns de tine,
te iubesc-ului adanc
i-a raspuns a saptea stea
si din toate nerostite
adunatu-s-au in stele
si in mare si-n nisip
toate lacrimile mele,
fara spatiu , fara timp
te iubesc cu dor,
cu pasiune si fior
te iubesc asa cum sunt,
cu tot ce am, in fiecare anotimp
te iubesc si iau
totul din toate venite
si las sa se-aseze
pe poteci de stele
te iubesc-ul meu
de curcubeie stropit
de-acum la infinit

Lasă un răspuns

