patima nuda,

Standard

cand nestiutele povesti din mine,
s-ar fastacii si-ar spune ca ar vrea s-alege
eu stiu cum am stiut mereu
ca vreau sa fii tot tu!

cand ochii gadilati de lacrimi
s-ar intreba: -ce-n lumea asta mare,
le-ar  tine intregite,
eu le-as rapunde ca doar visul implinit cu tine

si dac-auzi,
de are cin’ sa vada
ia-mi patima nuda
ce-mi pare ca e cruda

adu-mi din valurile marii
glasul ce-mi mangaie auzul
cu munti de apa tu sa uzi
semintele din crestele iubirii

si schimba dorurile aspre
in instelate curcubeie
iar patima din mine nuda

trimite-o-n seara lang-o umbra uda

Lasă un răspuns

