keira-knightley-the-edit-magazine-october-2014-1881

am gusturi simple. Mă satisface uşor tot ce e bun. Victoriile voinţei mele, ale puterii mele interioare asupra instictelor mele, m-au ajutat să-mi păstrez simplitatea. Elanul îl iau spre implinirea planurilor mele. Mă las cuprinsă de frumos. Mă las pătrunsă de iubire. Mă las atinsă de atingeri…Mă las…
Trec peste piedici, mă conectez la mine. Iubirea mă împlineşte.. Iubirea de mine, de tot ce e-n jur, de bărbatul iubit, de copilul meu, de casa mea, de munca mea, de proiectele mele, de prietenii mei, de florile mele, de prăjiturile mele, …
Ce bine că vorbesc despre mine! Despre altii… Despre ei, vorbesc ei…
Gusturile mele transformându-se….
Sunt o flacără de iubire. Pas cu pas, emoţie cu emoţie, construiesc gusturi……Grame de trăire minunată…Cosmosul explorat….

Publicat în Eu

Lasă un răspuns

