m-am decis sa-mi vorbesc!

Perioada ciudata!  Creadeam ca, nicicand, n-am sa ma pot deschide sa scriu undeva intr-un spatiu oarecum public, despre mine. Oricine as fi eu, oricine este acea”mine”.
Am trait intr-un fel pana la o varsta. Am fost cu un barbat, sot, pana la o varsta.
Am inceput o relatie de o vreme cu un barbat placut. Acum insa, sunt lucruri care se petrec si pe care nu stiu sa le pricep, inteleg. Desi paream ca stim sa ne intelegem, sa comunicam, ca am invatat sa comunicam. Suntem intr-un puct ciudat de viata.

mai scriu…..

Publicat în Eu

Lasă un răspuns

