La luna si stelele toate,
Cu strigate si pasi mici in noapte
La soare si zile ploioase
Sa vrea sa ne tina pe noi

Si-am lasat pe iarba cea cruda
Pasi-mi sa te-atinga si ei
Si toti trandafirii sa planga
Fiindca spinìi vor plange de vrei

Si chiar daca din gandul tomnatec
Mustul e acru si sec
Las strigatul meu sa-l atinga
Sa-l prefaca-n licoare cu farmec

Sa vina din grote si varfuri
Din adancuri de ape de munte
Forta de care un yoda
Iti vorbise cu vorba nevorba

Si greu imi va fi fara zambet
Cu strigatul sor-am sa fiu
Si n-am sa mai chem sa ne cante
Decat soaptele cu maini din cuvinte

Lasă un răspuns

