am sa fiu de fiecare data surprinsa, cand, oamenii inca nu pot impartasi ceea ce simt in inima, sufletul, interiorul lor, de teama de a fi judecati. Nu ca ar „trebui”( controversat cuvant) sa tipi in gura mare in piata vreunui sfat despre ce simti, insa sa te ascunzi de tine pana intr-atat incat sa te imbolnavesti, sa negi car fi ceva, nu mai pricep.
Credeam, candva, in naivitatea existentei mele, ca oamenii, femei, barbati deopotriva, pe masura ce evolueaza ….pe diverse planuri ale existentei lor, ajung sa fie in echilibru, armonie cu interiorul….
Adica, intelectual dezvoltandu-se, scapa de inhibitii sexuale, profesionale…si care-or mai fi.
Credeam ca, ajungand sa se cunoasca pe ei insisi( credeam ca fac asta) pot deveni mai intelepti…. Ma arat surprinsa sa constat ca ceea ce credeam evolutie, pentru unii…. este involutie…. adica evolueaza pe un plan si involueaza, neocupandu-se, pe alt plan…. si uite-asa viata le este continuu in dezechilibru….
Multumesc felului meu de a fi, de a ma simti, cand exista un plan al vietii lasat in urma, cand pot sa vorbesc despre ce simt fara ascunzis, ocolis…. si ca reusesc sa acord atentie fiecarui plan al existentei….

Ma arat deschisa trairii. Ce nu am ajuns sa privesc cu aceeasi deschidere sunt prieteniile in care asa zisi prieteni se apropie fiindca partenerul unuia se simte atras de partenerul prietenului…. Universul mare si echilibrat stie mai bine cum se intampla….. Eu ma arat deschisa, la nivel constient, acelor situatii inca neintelese de mine, nepercepute ca fiind cele de care as avea nevoie….

Am patruns in cercuri de” maestri iluminati”….. si am constatat ca sunt dincolo de maiestria inteleasa acum de ei….ca eu m-am conectat demult cu sinele meu, ca am privit viata gresit cand ma consideram responsabila, eu copila de 14-16 ani, de nefericirea mamei, a tatalui meu si nu realizam cata nevoie aveam chiar eu de mine…. Ca am reusit sa iau decizii dincolo de explicatiile din carti si ca, stiu ca sunt fericita de fiecare data cand ma ascult pe mine, inima mea….. Ma bucur ca inima imi este curajoasa…..

Lasă un răspuns

