unii spun crezand ca o fac din iubire…”Atunci am greşit. Când te-am lăsat să pleci. Trebuia să te ţin în braţe, să te ridic şi să fug cu tine în lumea largă. Să-ţi spun că o să fie bine, să construiesc fericirea cu propriile braţe. Dar eram prea slab şi am preferat să-ţi promit că te voi iubi pentru totdeauna. M-am ţinut de cuvânt, dar asta n-a însemnat nimic. Durerea şi amintirile îmi sapă obrazul ce se va prăbuşi curând din acest timp.”

tot cei care traiesc asa, ajung sa nu iubeasca niciodata!

Lasă un răspuns

