Am cunoscut tristetea, rana, egoismul, tradarea …..candva. M-am ascuns de frici, dusmanii, ura, nedreptate. Am fugit spre siguranta data de neatacuri la obisnuinte, convingeri, credinte. M-am oprit…..de o vreme.
Ma gasesc in lumea dorita, creata din noul lasat sa ajunga spre inima mea.
Cu mainile tinand barbia, ma asez la fereastra tacerii in noapte. M-atinge un gand ce ar vrea sa-l jelesc. E firav si il las sa se duca. As putea povestii de zilele acoperite de masti. Ce de ganduri !
Las sa se nasca un nou nou…..de acum!

Lasă un răspuns

