desi am continuat sa scriu despre iubire, despre acea parte a existentei mele adanc infiripata in fiinta mea, traiam inca o data o tragedie emotionala… Continuam sa ma uit. Parca nu eram eu, traiam o hipnoza ca si cum nu mi-ar fi fost de ajuns ce traisem candva….
am crezut in iubire si incepusem sa scriu, chiar aici, despre depresia barbatului ce-l cunoscusem si care credeam ca, in sfarsit, intelege iubirea sincera ce-o pot arata si trai… cautam sa inteleg asa zisa depresie cauzata de un divort…. greu de inteles….trairea lui plina de negativitate cauta sa ma doboare zi de zi…
cauta sa nu-mi lase loc la zambet, cauta sa imprime tristetea vietii lui si in existenta mea….n-am putut! iubirea din mine refuza tristetea lui…. zile multe, santaje emotionale aproape zilnic…. „Daca ma iubesti ma ajuti! fiind cea care ma stie, ma cunoaste…. nu spui tu ca esti puternica? deci tu poti, chiar daca eu nu”
doamne cat ii simteam comportamentul! ceva din felul meu de fi cauta sa vada ceea ce el nu vedea! esenta frumusetii vietii, curajul, increderea…! Nu s-a putut intelege! ajunsesem sa ma condamn ca am puterea sa vad binele din orice, curajul chiar si cat o mica farama in fiecare fiinta, sa-mi doresc sa-l crersc….. Asa sunt eu, altii nici macar nu inteleg ce este…. nu ma mai condamn, imi accept curajul, indrazneala, iubirea….nu mai caut sa vindec emotiile cuiva, sa ridic ceea ce ei insisi nu pot….
am inteles, era un psihopat…. imi doresc sa ma vindec fara sa ramana prea multe dare in suflet….
parte din fiinta mea vedea manifestari misogine, parte din mine voia sa creada doar in iubire….parte din mine plangea zilnic, parte din mine voia sa creada ca este imposibil ce traiesc, ca este ireal….
s-a sfarsit!
cand barbatul cu traume spihice ajunge la cea mai joasa treapta de manifestare a controlului si santajului emotional, se sfarseste puterea de a crede ca iubirea o poti trai cu el…
cand ii face pe cei din jur sa creada ca vinovata pentru continua lui traire negativa esti tu, te opresti… oricum nu ai cum sa dovedesti cat ai plans, cat te-a ranit…..
mi se spunea deseori ca sunt exigenta in relatii. mi-e greu sa pricep ce inseamna pentru aceia exigenta….
pentru mine exigent inseamna sa daruiesc iubire si respect si sa cer la fel. Sa sprijin si sa fiu sprijinita sau inteleasa….
ajunsesem sa fac totul in casa.De la cumparaturi, sa gatesc, sa fie mancarea gata cand se intoarce, curatenie, sa lucrez, sa-mi sprijin copilul in dorintele lui….El trecea prin trauma psihica adusa zicese de acuzele mele….. si nu se putea mobiliza…. si fosta sotie il darama, si copilul pe care nu putea sa il vada ca se simtea rau, si ca pana la urma copilul vrea doar bani….
Daca sa spui cand nu-ti e bine cu un anume comportament al barbatului, inseamna acuza, atunci nu stiu eu ce este a comunica cu partenerul si a solutiona o aparenta problema. Daca sa nu ti se arate respect in preajma altor femei, ci doar in casa unde nu te vede nimeni, arata ca n-ar fi o problema, atunci nu stiu eu sa traiesc….
daca sa dai atentie fostelor partenere, iar pe mine sa ma lasi ca eu inteleg ca esti ocupat, ca sunt singura care a ajuns sa te stie la 40 de ani, inseamna ca nu trebuie sa vorbesc, inseamna ca eu nu stiu ce este o relatie….
daca sa te preocupe doar de el, nevoile si dorintele lui, iar de ale tale sa uiti, nu este o problema de discutat inseamna ca sunt eu egoista, nu el….

m-am mai linistit! am strigat din nou la mine…..ma doare corpul! ma doare!

cu toate acestea…. continui sa cred in iubire! in puterea ei divina! continui sa gasesc fericirea, asa cum scriam acum cateva zile cand, de fapt, viata mea imi pregatea drama in continuare….
ajungeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicat în azi

Lasă un răspuns

