stiu si daca……

Standard

 

nu ştiu, nu contează. Sunt mereu suficient de tânără pentru a îndrăzni să o iau de la capăt, atunci când mă voi trezi pe un drum care nu duce nicăieri.
Am mereu vârsta potrivită să mă îndrăgostesc, să mă despart şi să o iau de la început.
Am mereu vârsta potrivită pentru a trăi copilăreşte, pentru a face greşeli, pentru a învăţa ceva nou, pentru a visa, pentru a-mi dori, pentru a mă distra, pentru a-mi schimba direcţia de mers, pentru a lua decizii şi pentru a mă răzgândi.
Nu voi fi niciodată prea tânără pentru a avea prieteni bătrâni şi niciodată prea batrână pentru a avea prieteni tineri.
Traiesc mereu clipa, ca şi cum aş muri mâine. Nu voi amâna să fiu fericita şi nu voi amâna să iubesc.
Vârsta mea? Nu are şi nu va avea niciodata relevanţă!

Lasă un răspuns

