Am să las fereastra întredeschisă până când gerului i se va termina energia şi va pleca să îngheţe alte inimi. Am să cer iernii să-mi devină iar prietenă, amintindu-i că iarna m-am născut. Am să las ochilor puterea surâsului care să-i facă să mai uite de lacrimi. Depresia prin care treci, o rog să se supere pe mine si să plece….. Stii?   Mi-e dor de noi…. Zilelor in care mintea-ţi se înnoadă în gânduri negre le reamintesc că m-am născut optimistă…chiar dacă pare să nu le pese, încă…. să plece! toate relele! mi-e dor! de mine cum pot să fiu, de mine cum pot iubi, de tine…. de cel care stiu că eşti în esenţă…..dacă mi-e greu?  uneori….nici nu mai ştiu…

Azi plouă cu dor rece. esti-visul-meu_2bc5f53d3af131Până ne vom regăsi iară….. să ştii că mi-e dor!

Lasă un răspuns

