Si n-am  sa ma opresc sa chem,

Tot ce in viata-mi este  dat

Si sunt deschisa inc-o dat’,

Intr-o duminica cu soare

Sa chem un inger de barbat

Sa ne traim iubire-alegatoare!

In neminciuna si pudoare,

In intregimea zilelor solare

Si in castele

Dincolo de marginirea gandurilor fade.

Si n-am sa ma opresc vreodat’

Din drumul marturiei spuse

Si dincolo de ceata vantului in care tac,

Sa caut muzica ce-mi apartine

Si-un coridor al viselor maiastre

Unde peretii fricilor fugare

Cad, destramandu-se lasandu-ma sa-mi scriu povestea vie

 

 

 

 

Lasă un răspuns

