într-o zi,

Standard

 

am să strig de bucurie, încă o dată-ntr-o zi,

de-or s-audă şi stelele de-o fi zi şi-or dormi…

am s-ating toate vârfurile de munţi într-o zi,

prin culoarea cerului ce-mi zâmbeşte şi…. ştii…

că-mi doresc să creez din emoţii tablouri

şi cu fire de nisip să împletesc gânduri

cu ele să simt,

să ating, să rămân

când te-aştepţi chiar şi tu….mai puţin

incomodă mă simţi….

recunosc, tu nu minţi!

doar aşa pot s-ating  …

adâncimea din oceanul inimii…

te apleci şi te-ncrunţi…

fâstâcit mă întrebi…..tu…de unde vii?

ca răspuns, ţi-am şoptit că un dor m-a adus…nu demult

într-o zi…..

 

 

Lasă un răspuns

