amintiri nestiute, desculte si reci

se-ntorsesera noaptea trecuta

sa ma vada dormind langa bratele tale

crezand ca e loc pentru ele.

de niciunde stiut, parca-n vis te-am vazut

m-ai atis cu o blanda privire

si pe loc sfaramate-au disparut in neant

toate revenitele umbre

sa mai vii si sa-mi stai

ca si-n vis te doresc, chiar de vie iti este prezenta

daruieste-te mie, adu-mi pofte pierdute

navala sa dai cand umblu desculta

sa m-alergi si sa rad cu un glas ce-l cunosti

pana ce cuvintele sterse,

rup zavorul dorului mut, al iubirii

ce deschide calea lepadarii de lume

 

 

2 gânduri despre “m-ai atins …

    1. Depinde de modul nostru de a privi lucrurile.
      Eu mă bucur ca ” te-am atins” cu aceste cuvinte. De fiecare data, însă, toate cuvintele mele, mă ating pe mine. De aceea, oricum ar părea, eu scriu pentru mine 🙂
      Fii bine venit!

      Apreciază

Lasă un răspuns

