Ce zici?

Standard

Banuiesti cate stari am avut?

Cate dorinte cu tot cu ispite-am pierdut?

Cate secrete-am lasat scrise pe aripi de vant?

Ti-amintesti ?

Romantismul mi-e jocul …

Te chemam far’ sa pretind ca cer totul

Adoram fructele oprite-ades

Magnetismul, misterul, ‘ti-erau aduse de un aer vrajitoresc

Chiar daca sex-appeal-ul nebun

Domina instincte primare

Prejudecati depasite, le-am inlocuit

Cu atingeri ce curajos,

Printr-o atitudine dezordonata

Au adus semne complice

Ce zici? Daca momentele erotice-s sonore

Si preludiu intens, intalniri amoroase

Ma iubesti unde nimeni n-aude si locu-i discret?

 

 

 

Lasă un răspuns

